به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی در نشست با مسئولان شرکت های حمل و نقل و رانندگان نقتکش، ضمن قدردانی از زحمات رانندگان این شرکت ها، اظهار کرد: روزانه بیش از پنج میلیون لیتر سوخت در سطح استان با 226 دستگاه نفتکش توزیع می شود.
وی با اشاره به نظارت شرکت ملی پخش بر عملکرد شرکت های صاحب برند، افزود: ایجاد زمینه جدید کسب و کار، اشتغال زایی در استان، ایجاد رقابت با هدف افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، گسترش حق انتخاب مصرف کننده، ایجاد رضایت و اطمینان در ذی نفعان، پاسخگویی بیشتر و شفافیت در عملیات و کاهش بوروکراسی از پیامدهای مثبت اجرای این طرح است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با وجود شرایط جغرافیایی و نقاط صعب العبور در نواحی 9 گانه، توزیع سوخت به خوبی انجام می شود.
یاسمی با تاکید بر اینکه تامین و انتقال فرآورده های نفتی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به مصرف کنندگان و جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی باید به موقع انجام می شود، تاکید کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، افزایش ایمنی ترافیکی با توجه به شرایط جاده ای استان ضامن انجام گرفتن چنین امری است.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.