به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه سروآباد، اظهار کرد: دشمنان با استفاده از ترفندی می خواهند این اتحاد و همبستگی بین مسلمانان را از بین ببرند.
وی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه مسلمانان اشاره کرد و افزود: دشمنان از زمان صدر اسلام تاکنون با انواع توطئه های شوم وشیطانی همواره در فکر ضربه زدن به مسلمانان بوده اند اما تاکنون شکست خورده اند و پیروز نشده اند.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی مسلمانان از هر زمان دیگری نیازمند حفط انسجام و اتحاد هستند و می توانند بر دشمنان پیروز شوند.
امام جمعه سروآباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه افزود: اصحاب پیامبر(ص) که همیشه در کنار پیامبر (ص) بودند و بنابراین محبت به آنها نیز بر هر مسلمانی واجب و ضروری است.
ماموستا سجادی در ادامه با انتقاد از افزایش تعرفه مصرف آب، برق، گاز و تلفن گفت: مسئولین و مدیران این ادارات باید نسبت به نحوه چگونگی محاسبه قیمت این حامل های انرژی برای مردم شفاف سازی کنند.
به گفته وی، در فیش آب شهری، مبلغی برای توسعه روستاها تعیین شده که باید خانوارهای شهری آن را پرداخت کنند که بنا به گفته شهروندان توسعه روستاها ربطی به شهرنشینان ندارد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.