بیان محمودی روز سه شنبه بعد از بازی و شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارهای ترکیبی و فنی بازیکنان بسیار خوب بود اما روی غافلگیری گل خودریم و بازی را واگذار کردیم.
وی با بیان اینکه این هفته تمرینات خوب و فشرده ای داشتیم، افزود: بازیکنان راه یاب برای بُرد وارد زمین شدند اما دلایلی از جمله وضعیت جوی و بارش باران روی تمرکز آنها تاثیر گذاشت.
محمودی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان تیم خوبی است و هفته گذشته هم توانسته بود تیم مدعی شهرداری سیرجان را هم متوقف کند.
سرمربی تیم راه یاب ملل سنندج یادآور شد: در نیمه دوم سعی کردیم تهاجمی بازی کنیم و همین عامل باعث شد بازیکنان تیم حریف کمتر فرصت حضور در زمین ما را داشته باشند هر چند از فرصت ها خوب استفاده نکردیم.
محمودی با اشاره به گل نشدن پنالتی زهرا حاتم نژاد گفت: در زمان زدن ضربه پنالتی سه یا چهار بازیکن ذوب آهن در منطقه 18 قدم حضور داشتند و به نظرم باید ضربه تکرار می شد.
وی در خصوص عملکرد تیم داوری در این بازی اضافه کرد: داور مسابقه چند بار بی مورد بازی را متوقف کرد در حالیکه نیازی به این کار و گرفتن سرعت تیم ما نبود.
سرمربی تیم راه یاب ملل سنندج یادآور شد: با وجود این باخت همچنان در رده سوم جدول هستیم و می توانیم به نتایج تیم های دیگر و گرفتن نتیجه در پنج هفته باقی مانده امیدوار باشیم.
محمودی کیفیت لیگ برتر فوتبال بانوان در سال جاری را خوب ارزیابی کرد و افزود: در دوره های قبل قهرمانی تیم ها چند هفته به پایان لیگ مشخص می شد اما امسال فاصله تیم ها در جدول نزدیک و رقابت ها جذاب است.
وی از حمایت های هیات فوتبال کردستان، اداره کل ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه راه یاب تقدیر کرد و یادآور شد: انتظار داریم این حمایت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم در لیگ امسال به آنچه که می خواهیم برسیم.
به گزارش ایرنا، بازی دو تیم راه یاب ملل سنندج و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ساعت 10 امروز در یک هوای بارانی در استادیوم ملک نیا برگزار شد و ذوب آهن موفق شد با یک گل بر میزبان خود غلبه کند و سه امتیاز از این بازی خارج از خانه بدست آورد.
تیم راه یاب ملل سنندج با 38 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.
بیش از 10 هزار فوتبالیست کردستانی در رده های مختلف سنی در مناطق مختلف این استان مشغول فعالیت ورزشی در باشگاه و تیم های مختلف هستند.
خبرنگار: وریا کرمی**انتشار: سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.