عبدالسلام سپهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و تدوام آن در روزهای پایانی هفته، نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.
وی افزود: نیروهای خدمات شهری برای رفع مشکل آبگرفتگی معابر و باز کردن کانال ها و جداول و جلوگیری از ایجاد مشکل برای تردد شهروندان اقدام به جمع آوری نخاله های ساختمانی، پاکسازی نهرها و جوی روان آبها در سطح شهر می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج یادآور شد: هم اکنون نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف شهر مستقر هستند و در هر نقطه ایی که مشکلی در زمینه آبگرفتگی بوجود آید بسرعت در محل حضور یافته و مشکل را بر طرف خواهند کرد.
به گفته سپهر، با تمهیدات انجام شده از روز گذشته که بارش باران آغاز شده تاکنون هیچ مشکلی از آبگرفتگی در معابر شهری سنندج گزارش نشده است.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی کردستان، با ورود سامانه بارشی به آسمان استان از روز گذشته بارش باران در مناطق غربی آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، امسال در کردستان 141میلی متر بارش ثبت شده که در مقایسه با 172 میلی متر سال قبل 18.4 درصد کاهش یافته است.
استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی قرار دارد که میانگین بارش سالیانه آن 540 میلی متر و 2 برابر میانگین کشوری است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.