محمد شبرندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسیر ساعت 10 و 30 دقیقه امروز بر اثر ریزش بهمن مسدود شد که راهداران با استفاده از 2 دستگاه لودر در کمترین زمان (یک ساعت) محدوده 30 متری با ارتفاع 2 متری را بازگشایی کردند.
به گفته وی، در جریان این سقوط بهمن، 30 خودرو در طرفین متوقف شده بودند که بعد از بازگشایی خودروها به مسیر خود ادامه دادند.
وی اضافه کرد: این مسیر هم اکنون شاهد بارش پراکنده برف و باران و مه شدید است و طبق پیش بینی هواشناسی احتمال می رود امشب در محور اصلی سروآباد - پاوه (گردنه ژالانه) شاهد بارش برف باشیم.
شبرندی با بیان اینکه 24 راهدار در محورهای بین شهری منتهی به سروآباد مستقر هستند، افزود: 9 نفر از این راهداران برای ارائه خدمات به مسافران هنگام بارش برف و وقوع کولاک در گردنه ژالانه مستقر شده اند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 600 راهدار استان کردستان جاده های شهری و روستایی مستقر هستند که 350 نفر از این تعداد با 300 دستگاه ماشین آلات برف روب در جاده های بین شهری و 250 نفر نیز با 200 دستگاه ماشین آلات در جاده های فرعی و روستایی استان مستقر هستند.
راهداران استان کردستان در طرح زمستانی بیش از 6 هزار کیلومتر از راه های استان را تحت پوشش قرار می دهند که شامل یک هزار و 800 کیلومتر در مسیرهای بین شهری و چهار هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است.
خبرنگار: حسن حسین زاده **انتشار: سلیمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.