به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رمضان شریف روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر سنندج اظهار کرد: اگر دشمن قدرتی داشت نماینده شان بیش از 2 ماه با عصا و با حالت مصدوم در مذاکرات هسته ای حضور پیدا نمی کرد.
وی افزود: به گواهی 39 سال رصد دشمن، با قاطعیت اعلام می کنیم که به خوبی بر طرح و نقشه های دشمن قبل از اجرا اشراف داریم و اجازه عرض اندام به انها را نخواهیم داد.
سردار شریف با اشاره به اینکه مردمی که بتوانند دست دشمن را بخواند موفق هستند، تاکید کرد: دشمن هیچ پرونده ای را در منطقه نمی تواند باز و با موفقیت به پایان برساند.
وی یادآور شد: دشمن با سرمایه گذاری سنگین گروهک تروریستی داعش را بوجود آورد برای اینکه بر برخی از جغرافیای اسلامی تسلط پیدا کرده و امنیتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم منطقه (عراق و سوریه) با الهام از دستاوردهای دفاع مقدس در ایران اسلامی، دشمن را از سرمایه گذاری و بهره ای که از داعش انتظار داشت ببرد، نا امید کرد.
وی گفت: مدت ها قبل از آن می دانستیم که طرح بعدی دشمن تلاش برای استقلال کردستان عراق است که این نقشه هم با قدرت نرم افزاری و هوشیاری ملت عراق در کمتر از 6 روز به هم خورد و با شکست مواجه شد.
سردار شریف یادآور شد: رژیم صهیونیستی تصور می کرد با حضور داعش در سوریه و عراق بتواند مسلمانان را در جغرافیای خود درگیر کند و از این راه خسارت سنگینی به مردم این 2 کشور و ملت مسلمان وارد کردند اما اراده خداوند چیز دیگری بود.
وی با بیان اینکه در کنار ارتش عراق، جیش الشعبی و در کنار ارتش سویه جیش الوطنی ایجاد شد، اضافه کرد: اگر امروز آمریکایی ها بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می کنند از سر استیصال و ناتوانی شان در برابر اراده ملت های مسلمان بویژه ایران اسلامی است.
سردار شریف با اشاره به اینکه امروز به برکت آگاهی، مردم دوست و دشمن خود را به خوبی می شناسند، گفت: استکبار مدعی مدافع حقوق بشر بودن، است اما از سازمان جنایت کاری حمایت می کند که 17 هزار ایرانی را به شهادت رسانده است.
وی با اشاره به اینکه ایران امروز امن ترین کشور دنیا است، اظهار کرد: اروپایی ها که بعد از جنگ جهانی دوم در کشورهای خود ناآرامی نداشتند در خیابان ها و ایستگاه های مترو اسیر توطئه و بمب گذاری گروهک خود ساخته شدند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مولفه های اصلی و بسترساز جهش اقتصادی امنیت پایدار است، افزود: رفع بیکاری و ایجاد شغل برای جوانان کاری سخت است اما سخت تر از رسیدن به قله های افتخار در حوزه های نظامی و امنیتی آن هم در زیر سخت ترین تحریم ها، نیست.
سردار شریف در ادامه سخنان خود به عظمت و پایداری مردم کردستان اشاره کرد و گفت: این مردم در 39 سال گذشته پا به پای نیروهای نظامی و انتظامی برای تثبیت امنیت و عظمت و مجد کشور هزینه کرده اند.
وی پیشمرگان کُرد مسلمان را ایثارگران و نماینده شایسته قوم کرد در تاریخ دانست و اظهار کرد: صدها شهید گلگون کفن کردستان در کنار هزاران شهید از سراسر میهن برای حفظ این جغرافیا جان ارزشمند خود را تقدیم کردند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: کردستان ایران سرافرازترین بخش در میان کردستان کشورهای همسایه است و وابستگی آنها به مام میهن و ارادت آنها به پیامبر (ص) مثال زدنی است.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.