محمد فلاحی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن بانه و در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بمهن نشان از همبستگی و اتحاد مردم و نظام است و مردم با حضور خودجوش در این روز مهم مهر باطل بر نقشه های دشمنان زدند.
وی حضور گسترده مردم را نشانه از انسجام ملی و عزم راسخ مردم برای حفظ نظام دانست و افزود: امروز مردم غیور و مرزدار شهرستان بانه با حضور خود نشان دادند که حافظ ارزش های نظام مقدس اسلامی هستند و از مرزهای خود دفاع می کنند.
وی گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در امنیت فضای داخلی کشور نقش مهم دارد و امینت و رفاه جامعه را تضمین و دشمنان را از خواسته بی پایه و اساس خود ناکام می کند .
فلاحی اضافه کرد: صف های منسجم و شعار های کوبنده به دشمنان ثابت می کنند که ملت ایران همراه با هم در صحنه های سیاسی حضور داردند و برای اعتلای نظام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و مشت محکمی بر دهان مستکبران می زنند.
به گفته فلاحی تحریم ها و مشکلات اقتصادی هیچگاه نتوانسته مردم را از نظام و انقلاب اسلامی دور کنند و مردم با حضور خود در صحنه های سیاسی با عزمی جدی و هماهنگ به به ندای رهبر انقلاب پاسخ مثبت دادند.
به گزارش خبرنگار ایرنا امروز مردم مرز دار و انقلابی شهرستان بانه همزمان با ملت سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند و بار دیگر به جهانیان نشان دادند که حافظ نظام و ارزشهای انقلاب هستند.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار:زینب طلایی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
7469/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.