اسکندر مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 100 درصد امنیت کشورمان به پشتوانه مردم ایجاد می شود، اظهار کرد: حضور مردم در مناسبت های ملی مانند 22 بهمن، امنیت کشور را تضمین کرده است.
وی به نبود امنیت در کشورهای منطقه و وابستگی آنان به کشورهای غربی برای تثبیت امنیت اشاره کرد و افزود: علت اصلی امنیت ایران این است که نظام اسلامی برخاسته از رای مردم است و مردم نقش اصلی را در ایجاد و حفظ امنیت ایفا می کنند.
مرادی تاکید کرد: امنیت در ایران اسلامی کاملا داخلی و بدون وابستگی به هیج قدرتی تامین می شود و حاصل حمایت های بی دریغ مردم از این نظام و انقلاب است.
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان در ادامه یادآور شد: حضور مردم در مناسبت های ملی، پیوندهای عمیق سیاسی و اجتماعی میان ملت و نظام ایجاد می کند.
مرادی نماد وحدت و انسجام سیاسی و اجتماعی کشورمان را در حضور همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: بطور قطع، شرکت پرشور مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی پیوند میان حاکمیت و مردم را عمیق تر از گذشته خواهد کرد.
وی بر شرکت گسترده اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور کردستان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: همگی وظیفه داریم در آیین ها و مناسبت های سیاسی و مذهبی کشورمان حضوری گرم و پرشور داشته باشیم و مانع عملی شدن توطئه های دشمنان در داخل کشور شویم.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
خبرنگار: وریا کرمی**انتشار: سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.