حسین خوش اقبال روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در سنندج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان از آرمان های انقلاب اسلامی است.
به گفته وی، حضور اقشار مختلف مردم در حماسه های سیاسی از جمله 22 بهمن نشان از این وحدت رویه در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی افزود: همیشه حضور مردم ایران در عرصه های دفاع از انقلاب باعث ناامیدی و یاس دشمنان و شادی دوستداران انقلاب می شود لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز این نوید را می دهد که همچنان در مقاطع حساس حامی و پشتیبان نظام مقدس اسلامی هستند.
معاون استاندار کردستان یادآور شد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی علاوه بر اعلام وفاداری به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب، با رهبر معظم انقلاب بیعت دوباره بستند.
خوش اقبال با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظامی مردمی و اسلامی است، اضافه کرد: مردم کردستان امروز با حضور خود همپای سایر مردم ایران، بار دیگر نقش تاثیر گذار اقوام در شکل گیری و دفاع از انقلاب را به منحصه ظهور گذاشتند.
راهپیمایی مردم سنندج از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب تا خیابان امام (ره) برگزار می شود و مردم با حضور باشکوه خود بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کردند.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
خبرنگار: حسن حسین زاده**انتشار: سلیمانی
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.