اسعد فتحی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای پوشش مراسم فجر انقلاب ضمن آماده باش مراکز اورژانس در تمام شهرستان های استان، هر کدام 2 دستگاه آمبولانس با چهار تکنسین فوریت های پزشکی در نزدیکی محل برگزاری مراسم و مسیرهای راهپیمایی حضور دارند.
وی افزود: در سنندج مرکز استان کردستان پنج دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و 2 دستگاه متورلانس برای ارائه خدمات درمانی اورژانسی به صورت آماده باش هستند.
فتحی پور تاکید کرد: این حجم نیروها، جدا از افراد حاضر شیفت در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی هستند البته عده زیادی از پزشکان و پرستاران خارج از شیفت نیز آنکال هستند و در صورت نیاز خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.
وی از شرکت کنندگان در مراسم فجر انقلاب نیز خواست در صورت بروز حوادثی برای شهروندان ضمن خودداری از تجمع در اطراف حادثه دیده، شرایط را برای حضور سریع کارشناسان فوریت های پزشکی و انتقال بیمار و مصدوم به مراکز درمانی فراهم کنند.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
در استان کردستان 51 پایگاه شهری و جاده ای فوریت های پزشکی(115) با بیش از 65 دستگاه آمبولانس و 400 نفر تکنسین فعال هستند.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: سلیمانی
3020//9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.