رئیس سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری سنندج روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای جابجایی راهپیمایان بویژه دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن، 30 دستگاه اتوبوس در مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی مستقر خواهد شد.
امیر جمشیدنژاد با بیان اینکه این تعداد اتوبوس از ساعات اولیه روز 22 بهمن آماده خدمات رسانی به راهپیمایان هستند، افزود: 20 دستگاه از این اتوبوس ها مسئول جابجایی دانش آموزان گروه سرود دانش آموزی هستند و 10 دستگاه نیز در بلوار کردستان مستقر می شوند تا راهپیمایان را جابجا کنند.
**استقرار سه اکیپ خودرویی در مسیرهای راهپیمایی شهر سنندج
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز گفت: این سازمان در راستای مقابله با حوادث احتمالی در زمان برگزاری راهپیمایی، تهمیدات لازم را در سطح شهر اندیشیده است.
رامین اسدنژاد با اشاره به استقرار سه اکیپ خودرویی در سطح شهر تاکید کرد: دو مورد از این اکیپ های خودرویی در میدان آزادی و محل تجمع اولیه راهپیمایان و همچنین خیابان امام محدوده محل پایان مراسم مستقر خواهند شد.
به گفته وی، علاوه بر این 2 اکیپ، یک اکیپ موتورسیکلت نیز راهپیمایان را در مسیر تعیین شده راهپیمایی مشایعت می کنند.
وی از راهپیمایان خواست در طول برگزاری مراسم نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را سریعا با تلفن 125 اطلاع رسانی و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز کنند.
همچنین در راستای خدمات رسانی مناسب به راهپیمایان، نیروهای خدمات شهری شهرداری سنندج، مسیرهای راهپیمایی و معابر و خیابان های سطح شهر را شست و شو و پاکسازی کردند.
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهر سنندج از میدان آزادی شروع و با عبور از خیابان فردوسی - میدان انقلاب - حیابان امام خمینی(ره) در سه راه حبیبی به پایان می رسد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان هم در خصوص ممنوعیت تردد در معابر سنندج گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در روز یکشنبه، پلیس محدودیت های ترافیکی را در برخی از خیابان های شهر سنندج اعمال می کند.
سرهنگ رمضان نادری اظهار کرد: تردد در میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی از مسیرهای اصلی راهپیمایی است از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم ممنوع است.
وی با بیان اینکه در خیابان های منتهی به این مسیرها هم محدودیت های ترافیکی اعمال می شود، افزود: شهروندان در این ساعات از مسیرهای جایگزین برای تردد به نقاط مختلف شهر استفاده کنند.
سرهنگ نادری با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها از هفت صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد، تاکید کرد: خیابان انقلاب، خیابان فلسطین، خیابان آبیدر، خیابان پاسداران و خیابان حسن آباد که به میادین انقلاب و آزادی منتهی می شوند نیز از مسیرهایی است که تردد در آنها در این ساعت ممنوع است.
وی یادآور شد: از ساعت 12 امشب تا پایان زمان راهپیمایی 22 بهمن هر گونه توقف و پارک خودرو در خیابان های اصلی راهپیمایی هم ممنوع است و خودروهای پارک شده با چرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.