به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری سروآباد روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: گاز رسانی به روستاهای دل و دلمرز از توابع بخش مرکزی با اعتبار 15 میلیارد و 400 میلیون ریال انجام شده است.
فرزاد شمس اظهار کرد: برای گاز رسانی به این 2 روستا در مجموع 21 کیلومتر لوله گذاری شد و بیش از 30 علمک نیز نصب شده که در مجموع 400 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: طرح آبرسانی به روستای دل نیز با بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های مهم افتتاح شده در آخرین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان است.
شمس یادآور شد: این طرح شامل خط انتقال به طول سه هزار و 500 متر، یک ایستگاه پمپاژ سه واحدی و 2 واحد مخزن، یک اتاق فرمان و هفت کیلومتر شبکه و انشعابات است و تاکنون 380 انشعاب نیز در این روستا نصب شده است.
سرپرست فرمانداری سروآباد اضافه کرد: برای تکمیل این طرح 530 میلیون ریال نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان سروآباد هزینه شده است و در آینده مجتمع آبرسانی روستای دل، آب شرب 21 روستای منطقه را تامین خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، آموزشی و درمانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در استان کردستان به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
در شهرستان سروآباد نیز 106 طرح خدماتی و عمرانی با بیش از 796 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان با بیش از 52 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.