به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ماموستا یدالله محمدی در افتتاحیه ۹۵۸ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه در کردستان که در سالن اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه نیرویی مثال ‌زدنی است، سپاه نیرویی بی‌ مثال در تمام عرصه‌ های مقابله با دشمنان است و دست بلندی در عرصه محرومیت‌زدایی دارد.
وی گفت: سپاه می‌داند محرومین کجا هستند و این رسالتی است که مقام معظم رهبری بر گرده سپاه قرار داده تا در مسیر محرومیت‌زدایی نیز گام بردارد.
امام جمعه دهگلان افزود: امام خمینی(ره) در همین راستا و با همین نگاه، سپاه عزتمند را شکل داد تا درخت انقلاب را با ایثارگری روز به روز قوی سازد.
محمدی بیان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی توانمند و قدرتمند بر ظالمان می‌تازد و به حمایت مظلومین و محرومین در هر جایی از این جهان به پا می‌خیزد و آنان را می ‌نوازد.
وی اظهار داشت: 40 سال تحریم و دشمنی دشمنان را پشت سر گذاشتیم و امروز ایران به جایی رسیده است که ترامپ آرزو می‌کند اگر سرداری همچون سردار سلیمانی داشت، دنیا را تسخیر می کرد.
امام جمعه دهگلان با اشاره به موفقیت‌ های کشور در عرصه‌ های علمی به ویژه در زمینه نانو، گفت: این توفیقات حاصل امنیت کم ‌نظیری است که حاصل ایثار و از خودگذشتگی سرداران سپاه و نیروهای امنیتی است.
محمدی اظهار داشت: انقلاب ایران قابل مقایسه با هیچ انقلابی نیست چون ما در خاورمیانه هستیم، نقطه‌ای که تمام جهان به آن توجه و چشم دارند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: روزی خواهد رسید که پرچم ایران که مورد بی‌ حرمتی برخی نابخردان قرار گرفت، کران در کران در دنیا به اهتزاز در می‌آید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 858686
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.