حجت الاسلام علیرضا باباشاهی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلای مرکز کردستان با بیان اینکه مردم ایران در تمام صحنه های دفاع از نظام اسلامی به صورت خودجوش حضوری مستمر دارند، اظهار کرد: رسانه ها در هدایت افکار عمومی و حرکت های مردم نیز نقش مهمی دارند.
به گفته وی، رسانه ها می توانند با انسجام بخشی به حرکت های مردمی علاوه بر اینکه در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کنند از بروز نابسامانی ها که در اثر سوء تبلیغات دشمنان بوجود می آید نیز در جامعه جلوگیری کنند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه مردم همیشه به درستی نقش خود را در دفاع از انقلاب انجام داده اند، افزود: رسانه ها با ایفای نقش خود تداوم بخش حرکت مردم در این مسیر باشند.
حجت الاسلام باباشاهی تاکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید با اعتقاد نسبت به نقش خود، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بدون در نظر گرفتن منافع جناحی و سیاسی انجام دهند.
حجت الاسلام باباشاهی یادآور شد: انقلاب اسلامی توانست پرچم اسلام ناب را در ایران برافراشته کند و بر همه واجب است برای ترویج فرهنگ انقلاب و بیان دستاوردها تلاش کنیم.
مسئول بسیج رسانه کردستان نیز در این بازدید گفت: رسانه ها اگر بتوانند این روزها دستاوردهای نظام اسلامی را به جامعه منتقل کنند رسالت خود را انجام داده اند.
اصغر عبدی فر افزود: رسانه ها می توانند در کنار اطلاع رسانی صحیح و به موقع با نقد منصفانه در حوزه مطالبه گری نیز ورود کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 126 رسانه و نشریه به صورت نوشتاری و الکترونیکی در این استان در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند.
از مجموع رسانه ها و نشریات فعال در استان، 70 رسانه مجوز خود را از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دریافت کرده اند، 60 روزنامه سراسری و 15 پایگاه خبری کشوری نیز در این استان دارای نمایندگی هستند.
49 رسانه نوشتاری شامل 10 هفته نامه و 6 دو هفته نامه، 17 ماهنامه، 14 فصلنامه و 2 دو فصلنامه در کردستان مجوز فعالیت گرفته اند.
استان کردستان یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد، بر اساس آخرین تقسیمات کشوری این استان دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
خبرنگار: حسن حسین زاده **انتشار: سلیمانی
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.