به گزارش خبرنگار ایرنا، کامبیز روحی روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح پروژه های گاز رسانی به روستای قیطاس اظهار کرد: در راستای بهره مندی بیشتر مردم و افزایش ضریب نفوذ گاز مصرف خانگی در سطح شهرستان بیجار بعنوان سوخت پاک گاز طبیعی و جایگزینی جهت سوخت های فسیلی، 145 خانوار دیگر از این نعمت گاز بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: انتقال گاز به این روستاها در قالب مجتمع گاز رسانی روستای قیطاس انجام شده و برای این منظور بیش از 13هزار و940 متر لوله گذاری شده است.
وی اظهار کرد: مجتمع روستایی قیطاس روستاهای سلطان آباد، قیطاس و قزل تپه در مجموع بیش از 145 خانوار را تحت پوشش قرار داده است.
روحی با اشاره به بهره برداری از پروژه های گاز رسانی توسط مجتمع صنعتی روستای چنگیز قلعه و مجتمع صنعتی روستای سیدان افزود: برای پروژه های صنعتی چنگیز قلعه و سیدان بیش از 6 میلیارد و 747 میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: با افتتاح این پروژه ها، بیش از یک هزار و 232 متر مکعب در ساعت گاز طبیعی جایگزین سوخت های فسیلی خواهد شد.
رئیس شرکت گازرسانی شهرستان بیجار با اشاره به اهمیت گازرسانی به کارخانه آسفالت قزل اوزن نیز گفت: درهمین خصوص، بیش از 504 میلیون ریال از اعتبارات داخلی شرکت گاز جهت تأمین گاز مورد نیاز این کارخانه با حجم 604 متر مکعب در ساعت، تامین شده است.
وی از برنامه آینده شرکت گازرسانی شهرستان بیجار برای 6 واحد صنعتی درمنطقه حسن آباد یاسوکند و روستای حاجی آباد خبرداد و افزود: عملیات گاز رسانی به 2 پروژه مهم دیگر برای بخش حسن آباد یاسوکند و روستای حاجی آباد، امروز با حضور مسئولین شهرستانی آغاز شد.
شرکت ملی گاز هم اکنون 27هزار و 426 مشترک گاز در بیجار دارد و از مجموع روستاهای این شهرستان140 روستا از نعمت گاز بهره مند هستند.
خبرنگار: سیدباقر سبحانی**انتشار: رحمانی
7350/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.