آرمان کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این دیون شهرداری مربوط به سال 91 است، اظهار کرد: سیاستی که در پیش گرفته ایم اینکه بیش از 80 درصد کارهای عمرانی شهری به صورت امانی انجام شود تا به این شکل، کار پیمان و مناقصه حذف و شهرداری با آوردن نیروی متخصص و تهیه مصالح خود اقدام به اجرای کارها کرده و پیمانکاران کمتر به کار گرفته شوند.
وی افزود: در سال 96 فقط یک مورد پیمانکاری بالای یک میلیارد ریال داشته ایم آن هم آسفالت و لکه گیری معابر محلات بود که شخصا انجام دادم و با 15 میلیارد ریال هزینه و اجاره ماشین آلات 35 میلیارد ریال در اجرای کار صرفه جویی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر دیواندره گفت: بدهی ها دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان به شهرداری حدود 110 میلیارد ریال است که با پیگیری های انجام شده حدود 20 درصد آن از طریق اوراق مشارکت اخذ شد و 80 درصد باقی مانده را نیز از طریق واحد حقوقی پیگیری می کنیم البته برخی ادارات بدهکار از پرداخت بدهی خود با وجود تاکید و دستور استاندار کردستان همچنان امتناع می کنند.
کریمی اضافه کرد: سال گذشته 15 میلیارد ریال کمک دولتی دریافت کردیم که پیش بینی می شود سال آینده این کمک ها به بیش از 25 میلیارد ریال افزایش پیدا کند.
شهر دیواندره با جمعیت 40 هزار نفری در 90 کیلومتری سنندج قرار دارد.
خبرنگار: منصور محمدی**انتشار: سلیمانی
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.