محمدابراهیم زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای این تعداد پروژه در مجموع بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: این طرح ها در حوزه عمران شهری و روستایی، گازرسانی روستایی، مجتمع آبرسانی، برق رسانی به مراکز حاشیه شهر و اصلاح شبکه، احداث واحد تولیدی مرغداری، تحویل 9 باب خانه به محرومین و احداث 6 واحد آموزشی و بهداشتی است.
زارعی تاکید کرد: در دهه فجر امسال 12 روستای شهرستان نیز از نعمت گاز بهره مند شدند تا در مجموع 126 روستای شهرستان زیر پوشش خدمات شرکت گاز قرار گیرند.
فرماندار سنندج با اشاره به اینکه هزینه گاز رسانی در کردستان از میانگین کشوری بیشتر است، یادآور شد: میانگین کشوری هزینه هر انشعاب در حدود 60 میلیون ریال است اما در کردستان با توجه به توپوگرافی سخت و کوهستانی بودن مسیرها این هزینه بیش از 140 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی چندین برنامه فرهنگی از جمله نواخته شدن زنگ انقلاب، دیدار و دلجویی با خانواده های معزز شهدا، جشن شادی، مسابقات ورزشی و برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق مختلف این شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم نیز برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، 805 پروژه و طرح عمرانی در مجموع با بیش از چهار هزار و 218 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در کردستان به بهره برداری می رسد.
از 12 بهمن ماه 1357، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی تا 22 بهمن ماه 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید هر سال توسط مردم جشن گرفته می شود و امسال سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: سلیمانی
3020//9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.