به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، یگانه سلیمان بیگی افزود: این ویژه برنامه به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: این برنامه در شب های 16، 17 و 18 بهمن از ساعت 20 تا 22 با برگزاری برنامه های شاد هنری همچون اجرای موسیقی سنتی، دف نوازی و مسابقه فرهنگی و هنری اجرا می شود.
سرپرست اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان با هدف تقویت روحیه نشاط و امید در بین آحاد جامعه این ویژه برنامه را تدارک دیده است.
سلیمان بیگی با اشاره به اینکه دیدن برنامه جه ژنانه نشتمان رایگان است، تاکید کرد: بلیت این ویژه برنامه با بهای 30 هزار تومان عرضه می شد که کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر کردستان هزینه را پرداخت کرده تا عموم مردم به صورت رایگان از دیدن این برنامه شاد و مفرح لذت ببرند.
وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این مراسم شاد می توانند با مراجعه به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
تهیه و تنظیم: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.