به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی شامگاه یکشنبه در دیدار خبرنگاران و برخی فعالان رسانه ایی و فضای مجازی این شهرستان اظهار کرد: سرنوشت هر قومی بدست خود او تعیین می شود و جمهوری اسلامی نیز با نظر و انتخاب مستقیم مردم در ایران شکل گرفت.
وی افزود: نظام اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با انتخاب آگاهانه مردم، راه سعادت و روشنی را در پیش دارد و مردم از آرمان ها و دستاوردهایش دفاع می کنند.
امام جمعه بیجار تاکید کرد: برای به ثمر نشاندن این انتخاب، چه بسیار خون های پاکی نثار شد و چه سختی هایی که تحمل شد و جوانان عزیزی با رشادت و فداکاری خالصانه الهی خون مطهرشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به فضای مناسب کاری و خبررسانی عادلانه در نظام اسلامی یادآور شد: اصحاب رسانه انقلابی، شکرگزار نعمت امنیت، استقلال، آزادی و عزت مردم باشند و قدر این فضای آزاد را با اطلاع رسانی صادقانه بدانند.
وی با اشاره به انعکاس درست و دقیق اخبار و اطلاعات در میان مردم و تاثیر مخرب برخی اطلاع رسانی های ناقص در جامعه اضافه کرد: پرهیز از تحلیل و تحریف خبر باید توسط خبرنگار بعنوان امانتدار مد نظر باشد و اخبار همان گونه که هست منعکس شود و از انعکاس با محوریت فکری خاص و جناحی پرهیز شود.
حجت الاسلام مرادی در خصوص برخی انتصاب ها در ادارات شهرستان گفت: تغییر و جابجایی برخی مدیران نباید بر اساس سنوات خدمتی باشد بلکه باید در راستای تثبت مدیریت انجام شود که به نفع شهرستان است.
وی یادآور شد: مدیران ارزشی می توانند در پیشرفت شهرستان موثر باشند لذا انتظار مردم، انجمن ها و صاحب نظران توجه به این مقوله مهم در انتخاب مدیران اجرایی است.
امام جمعه بیجار با اشاره به برخی نا آرامی ها در کشور افزود: رضایت مندی مردم باید سرلوحه کار مسئولان خدمت رسان و خدمتگذار باشد ضمن اینکه این اتفاقات از سر دلخوری و نگرانی مردم بود ولی دشمن از آن سوء استفاده کرد.
وی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت رشد و توسعه شهرستان بیجار اظهار کرد: در وضعیتی که مهاجرت و کاهش جمعیت، اشتغال و درآمد، مردم این شهرستان را رنج می دهد تغییر برخی مدیران با دخالت برخی اشخاص با نفوذ مورد خواست و مطالبه مردم بیجار نیست بلکه افرادی بر اساس منافع خود دنبال این تغییرات هستند.
خبرنگار: سیدباقر سبحانی**انتشار: سلیمانی
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.