بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در نشست همفکری با خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: توسعه کردستان نیاز به همراهی و همفکری همه از جمله رسانه ها و نخبگان دارد و مدیران اجرایی باید برای تعامل بیشتر و استفاده از نظرات و انتقادات سازنده ارتباط بهتر و بیشتری با رسانه ها داشته باشند.
وی افزود: برنامه تیم مدیریتی استان بر این اساس است که با هیچ رسانه ای بخاطر بیان انتقادات سازنده برخورد نشود و اگر این فاصله ها از میان برداشته شود برای توسعه استان بیشتر خواهد شد.
استاندار کردستان با اشاره به برنامه های خود در زمینه توسعه استان نیز تاکید کرد: توسعه کردستان از یک عقب ماندگی گذشته رنج می برد و رسیدن به توسعه اقتصادی با اعتبارات موجود امکان پذیر نیست.
مرادنیا یادآور شد: اختصاص بودجه ها و اعتبارات تخصیص یافته در مقایسه با سال های قبل جهش خوبی یافته و در سال 96 بیش از 2 هزار میلیارد ریال در قالب 2 بخش اعتبارات ملی و استانی و اشتغال فراگیر و روستایی به استان اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: توسعه اقتصادی کردستان و رسیدن توسعه متوازن در استان به بیش از 200 هزار میلیارد ریال نیاز دارد.
مرادنیا گفت: چشم اندازه آینده پنج ساله استان راه اندازی پنج شرکت عمرانی و توسعه کرستان در بخش های کشاورزی، صنعت، تجارت، پتروشیمی و گردشگری و استفاده از پتانسیل های موجود استان است.
این خبر تمکمیل می شود....
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.