به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت اسلامی و انقلابی ایران با توکل به خداوند متعال، رهبری خمینی کبیر (ره) و همبستگی و اتحاد خود توانستند ریشه ظلم و ستم را در کشور برای همیشه نابود کنند.
وی افزود: رژیم طاغوت به پشتیبانی کشورهای شرقی و غربی و در راس آنها آمریکای جنایتکار، سال های زیادی به ملت ایران ظلم و ستم کرد و در کشور خفقان ایجاد کرده بود بطوریکه کسی جرات کوچکترین اعتراضی علیه رژیم منفور پهلوی را نداشت.
امام جمعه سروآباد تاکید کرد: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی که ظلم و ستم رژیم شاه را قبول نمی کرد با رهبری امام خمینی (ره) علیهطاغوت قیام کرد و سرانجام در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.
وی یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاه، ملت ایران استقلال و آزادی خود را بدست آورد و به دشمنان نشان داد ظلم و ستم و دیکتاتوری را قبول نمی کند و خودشان می خواهند برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرند.
ماموستا سجادی به خدمات نظام در 39 سال گذشته در کشور بویژه مناطق محروم و دور افتاده اشاره کرد و گفت: در زمان رژیم منفور پهلوی، ملت ایران از امکانات اولیه زندگی محروم بودند و در فقر و بدبختی بسر می بردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات مختلف در دورترین روستاها برای مردم در دسترس است.
وی اضافه کرد: به برکت نظام و انقلاب اسلامی، امروز ملت ایران از همه امکانات رفاهی و خدماتی مناسب بهره مند هستند و امنیت و آرامشی که امروز در کشور حکم فرماست در کمتر جایی از جهان وجود دارد که این مهم نیز به برکت همین نظام و انقلاب اسلامی بدست آمده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.