به گزارش ایرنا از روابط عمومی توزیع برق شهرستان سنندج، مدیر اموربرق جنوب این شهرستان در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: 13دستگاه پست هوایی، احداث 837 مترخط فشار متوسط هوایی، 600 متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی(فاز3مسکن مهر7600واحدی بهاران) با اعتبار پنج میلیارد و 840 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
جمال الدین حسینی افزود: امسال از محل اعتبارات داخلی یک هزار و 38 دستگاه چراغ روشنایی معابر در 32 روستای مسیر شویشه و سارال نصب شد که برای اجرای آن اعتباری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی از احداث فیدرجدید مسیر حسین آباد از پست سنندج 2 خبر داد و افزود: انجام این پروژه تلفات شبکه برق را کاهش داده و موجب تعدیل بارفیدر می شود.
به گفته او، برای این پروژه یک میلیارد و 910 میلیون ریال از محل منابع شرکت اعتبار تخصیص یافته است.
مدیر امور برق جنوب سنندج، اجرای شبکه برقرسانی به تعاونی مسکن 132 واحدی اداره کل مسکن و شهرسازی با هدف تامین برق متقاضیان را از دیگر پروژه های افتتاحی امروز عنوان کرد که با یک میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه به اتمام رسیده است.
حسینی یادآور شد: به دلیل فرسوده بودن و در حریم قرار گرفتن شبکه برق تالار زریان که به معضلی برای تالار و کسبه تبدیل شده بود، 300 متر شبکه فشار متوسط هوایی اصلاح شد که با اتمام آن تالار زریان رفع حریم شد.
وی همچنین ازتامین برق شهرک سیرانگاه نایسر و توسعه شبکه دراین ناحیه خبرداد و اضافه کرد: تامین برق دائم وغیردائم وهمچنین جمع آوری انشعابات غیرمجاز از اهداف اجرای طرح است که با 2 میلیارد و 400 میلیون ریال درفاز یک به بهره برداری رسید.
حدود 630 هزار مشترک در بخش های خانگی، عمومی، تجاری، کشاورزی و صنعتی در کردستان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق، بهره می برند.
دریافت و تنظیم: وریا کرمی**انتشار: رحمانی
7355/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.