هه تاو فریدونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر ساله با فرا رسیدن ایام دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب، عملیات فضا سازی، آذین بندی و نورپردازی خیابان ها و معابر اصلی شهر انجام می شود.
وی افزود: در راستای تداعی خاطرات دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، المان هایی مناسب این ایام در حال آماده سازی است تا در میدان های اصلی سطح شهر نصب شود.
به گفته وی، در این راستا هفت المان مناسبتی شامل المان 22 بهمن، گل لاله، جعبه‌های حاوی شعار و موتور سوار و همچنین کاراکتر انسان که تظاهرات دسته جمعی در دوران پیروزی انقلاب را نشان می دهد در میادین اصلی شهر نصب خواهد شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: عملیات رنگ‌آمیزی و آماده‌ سازی این المان‌ها در حال انجام شدن است و تا اواخر هفته جاری در میادین اصلی شهر نصب می شود.
وی اضافه کرد: برای فضا سازی محیطی در ایام دهه فجر نیز عملیات آذین بندی میادین سطح شهر آغاز شده و فضای شهر در شب ها با نور پردازی میادین زیباتر می شود.
فریدونی گفت: نصب بنر و نصب پرچم در بلوارهای اصلی سطح شهر از دیگر برنامه های این سازمان در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر است.
یکی از جشن های مهم کشور ما جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی است و هر ساله سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج با آذین بندی میادین و خیابان های شهر، فضا را برای بهتر برگزار کردن جشن های این دهه آماده می کند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.