محمدراشد مدرس گرجی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد در مسیرهای قروه - همدان، سروآباد - اورامان، سقز - مریوان و سنندج - قروه - همدان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه هیچ راهی در استان مسدود نیست، افزود: احتمال تداوم بارش ها برای روز یکشنبه کم است اما با برودت هوا مواجه هستیم که موجب یخ زدگی سطح جاده ها می شود لذا ضروری است رانندگان با بهره گیری از تمهیدات ایمنی و زنجیر چرخ در جاده ها تردد کنند.
مدرس گرجی یادآور شد: تمامی نیروهای راهداری در راهدارخانه های سطح استان در آماده باش قرار دارند و در مواقع بروز احتمالی مشکل نسبت به برف روبی، نمک پاشی و باز کردن راه ها اقدام و به رانندگان در راه مانده کمک می کنند.
پلیس راه کردستان هم با تاکید بر حرکت خودروها با استفاده از زنجیر چرخ در جاده های ارتباطی این استان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ تصادف جرحی در راه های استان رخ نداده است.
300 راهدار کردستان با بیش از 300 دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح زمستانی بیش از 6 هزار کیلومتر از راه های استان را تحت پوشش قرار می دهند که شامل یک هزار و 800 کیلومتر در مسیرهای بین شهری و چهار هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است.
بررسی آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه (فردا) در سطح استان استکه پیامد آن ابری و مه آلود شدن هوا، وزش باد و بارش متناوب برف و باران است.
خبرنگار: امید بهمنی**انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.