به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه سروآباد با انتقاد شدید از دخالت های استکبار جهانی در امور داخلی کشورهای جهان بویژه جوامع اسلامی اظهار کرد: چپاول و غارت این کشورها و به سلطه درآوردن جوامع از مهمترین اهداف استکبار جهانی است، بنابراین همه ملت ها به ویژه مسلمانان باید مواظب و مراقب توطئه های شوم دشمنان باشند.
وی یادآور شد: قوم یهود و نصارا از زمان صدر اسلام تاکنون با مسلمانان در حال جنگ هستند و همانطوری که خداوند متعال به پیامبرش فرمود، این قوم تا زمانی که دین و آئین مسلمانان را نگیرند و آنها را زیر سلطه خود قرار ندهند، دست بر دار نیستند.
امام جمعه موقت سروآباد ادامه داد: پیشرفت و توسعه دین مبین اسلام و مسلمانان به خار زهرآلودی تبدیل شده که در چشم دشمنان فرو می رود بنابراین دشمنان به هر طریق ممکنی قصد دارند، مانع از پیشرفت و توسعه جهان اسلام شوند.
وی تاکید کرد: سیاست استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد، سیاست تجاوز گرایانه است و در این راه هر کشور و هر کسی که بر سر راه آنها قرار گیرد، با آن به جنگ بر می خیزند.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی به یقین بداند که دین اسلام و اهل ایمان زیر سلطه امپریالیسم نخواهند رفت و تا زمان پیروزی نهایی که قرآن کریم وعده آن را داده است، علیه ظلم و ستم قیام می کنند و ساکت نخواهند نشست.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: کم فروشی، فحشا و منکرات، ندادن زکات، عمل نکردن به دستورات الهی و پیمان شکنی با خداوند متعال باعث نزول خشم و عذاب الهی می شود.
وی گفت: انسان تحمل خشم و عذاب خداوند متعال را نخواهد داشت و اگر از راه راست منحرف شده و به دستورات الهی توجهی نکنیم، آن زمان باید منتظر خشم و عذاب سخت الهی باشیم.
وی در پایان یادآور شد: بزرگترین نعمت و پاداشی که خداوند متعال به ما داده است، دین اسلام است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم که از اهل ایمان و از رستگاران در دنیا و قیامت هستیم.
شهرستان سروآباد دارای 2 شهر، 2 بخش و 73 روستا با جمعیت بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک** انتشار: امید بهمنی
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.