به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عیسی رحیم ‌زاده روز پنجشنبه در آیین یادواره شهدای 28 دی سنندج اظهار کرد: امروز جنگ در همین برنامه ها، نرم افزارها و گوشی های تلفن همراه است که همه ما باید بصیرت و دشمن شناسی خود را حفظ کرده و آماده مقابله با توطئه های استکبار جهانی در همه صحنه ها باشیم.
وی افزود: در فتنه هایی که علیه کشورهای همسایه ما انجام گرفت یعنی جغرافیای نظامی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی تغییر کرده بنابراین ما هم با هوشیاری و درایت خارج از مرزهای خود با دشمن در حال جنگ و دفاع از دستاوردهای انقلاب هستیم.
سرهنگ رحیم زاده تاکید کرد: اگر ایران اسلامی جنگ را در خارج از مرزهای کشور مدیریت نمی کرد امروز باید در کوچه ها و خیابان های شهرهای مختلف با گروه های تکفیری و تروریستی تحت حمایت صهیونیست ها می جنگیدیم.
فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه 39 سال است در مقابل دشمنان مقاومت می کنیم، یادآور شد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، جنگ در بعد نظامی به پایان رسید اما در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تهاجم همه جانبه فرهنگی سه دهه است که جانانه ایستاده ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنندج نیز در این آیین با بیان اینکه شهدای ما در سال‌های دفاع مقدس و در 28 دی ها ایثار و مقاومت را در مقابل دشمن معنی کردند، گفت: باید از دستاوردهای نظام اسلامی با الگو گرفتن از شهدا و ایثارگران با تمام وجود دفاع کنیم.
حجت الاسلام سبحانی اظهار کرد: امروز باید در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و آنچه با خون شهدا بدست آمده تلاش و ایثار و از خودگشتگی کنیم.
وی افزود: مردم با حضور خودجوش و میلیونی و ورود دشمن‌شکن خودبه میدان در جریان نا آرامی های اخیر بار دیگر ثابت کردند که دشمنان نمی‌توانند با هیچ توطئه‌ و دسیسه ای به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.
28 دی ماه سال 65 روزی که هواپیماهای ارتش متجاوز بعث عراق اقدام به بمباران مردم بی دفاع شهر سنندج کردند به عنوان روز ملی مقاومت مردم کردستان در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسیده تا در کنار روزهایی دیگر همانند 15 خرداد 63 بانه و 23 تیر سال 58 مریوان قرار گیرد.
این روز هر چند برای مردم سنندج یادآور رنج ها و مشقت های فراوان و خاطرات تلخ از دست دادن عزیزان شان است اما مردم این خطه از ایران اسلامی در این روز دردناک مهر تاییدی بر پشتیبانی خود از نظام و انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان زدند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.