به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز کولانی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران ملت و حاکمیت در هم تنیده شده است و یک عضو هستند اما در این بین دشمنان از طریق جنگ، تحریم و تهاجم فرهنگی با شیوه های مختلف می خواهند در بین مردم یاس و ناامیدی ایجاد کنند.
وی اظهار کرد: ناآرامی های اخیر در کشور دشمن شناسی ما را قوی تر کرد چرا که عده ایی می خواستند با سیاه نمایی به اهداف شوم خود برسند.
وی ادامه داد: این انقلاب متعلق به مردم است و به عنوان خدمتگزاران مردم باید در رفع مشکلات مردم و ایجاد امید در بین مردم تلاش کنیم.
کولانی گفت: دشمنان نظام اسلامی مکار و نامرد هستند آن ها دشمن عقیده، آبرو و عزت نظام جمهوری اسلامی هستند چرا که عزتمندی که این نظام در سطح دنیا دارد دشمن را ناراحت می کند.
فرماندار شهرستان قروه افزود: معادلات بین المللی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک رکن تاثیرگذاری است.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی توانسته است در تمام عرصه ها با حفظ وحدت و تبعیت رهبری و حضور مردم در تمام صحنه های مختلف موفق عمل کند.
کولانی از مسئولان ادارت خواست به برنامه های دهه فجر نگاه عمیق تری داشته باشند و ریشه های انقلاب و نقش حضرت امام (ره) را به صورت عمقی و ریشه ای به نسل آینده با ظرافت بیشتری نشان بدهند.
وی با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان گفت: شهداء انسان های آسمانی هستند که به ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آن ها نیاز داریم چرا که اقتدار امروز نظام اسلامی، موفقیت ها و پیروزی ها، مدیون خون مطهر شهداء است.
امام جمعه قروه هم در این نشست گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید به وجود آمده است و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است.
حجت الاسلام باباییان با ذکر اینکه هدف اصلی دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم به ویژه قشر جوان است افزود: آنها از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با بهره گرفتن از شبکه های مجازی ایجاد می کنند، به این یاس دامن می زنند.
به گفته وی مدیران باید ارتقاء فکری و کاری داشته باشند و این ارتقاء تنها با گرفتن مدرک دانشگاهی محقق نمی شود، بلکه باید با قرآن خواندن و پیروی از مباحث اخلاقی معصومین و ائمه اطهار ارتقا فکری و کاری بدهند.
رئیس ستاد کنگره بزرگداشت 5400 شهید کردستان هم در این نشست گفت: اجلاسیه نهایی 5400 شهید کردستان سال97 با هدف ماندگاری نام و یاد شهدا کردستان در سنندج برگزار می شود.
سرهنگ ابراهیم حسینی افزود: ما باید تا روز برگزاری کنگره 5400 شهید استان، دریایی از اطلاعات را در رابطه با هر یک از شهدای عزیز استان جمع آوری و منتشر کنیم و این کار نیازمند کار و تلاش جدی تمامی کمیته های مرتبط با برگزاری کنگره شهدا است.
وی اظهار کرد: نقش شهرستان ها در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت های خاموش در قالب چندین کتاب چاپ می شود.
وی با اشاره به نقش موثر نویسندگان، شاعران و فیلم سازان در برجسته کردن و بزرگداشت نام و خاطر شهدا تاکید کرد: باید از ظرفیت اقشار مختلف جامعه بویژه نویسندگان، شاعران و فیلم سازان برای زنده نگه داشتن نام شهدا و ترویج شیوه زندگی شهدا استفاده شود.
حسینی گفت: باید وصیت نامه ها و سبک زندگی شهدا الگویی برای زندگی همه ما باشد و زندگی نامه شهدای پیشمرگ در قالب کتاب، فیلم و شعر گنجانده شود و به نسل های آینده منتقل شود.
وی با بیان اینکه در جهان بینی اسلام کلید واژه های طلایی وجود دارد که سرنوشت و مسیر حرکت جوامع اسلامی را روشن می کند افزود: شهادت، جهاد در راه خدا، مبارزه با استکبار و انقلاب در راه خدا که قبل از انقلاب اسلامی توسط دشمن برای ما بیگانه شده بود با رهبری امام راحل به ما برگشت.
رئیس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان با اشاره به ناآرامی و آشوب های اخیر در کشور گفت: هدف اصلی دشمن بیگانه کردن جوانان با شهادت، انقلاب و جهاد در راه خدا است.
30 کمیته مرکز استان و 25 کمیته شهرستان های کنگره 5400 شهید کردستان، برنامه‌ های پیشنهادی و جلسات برگزار شده خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره به ستاد مرکزی این کنگره ارسال می کنند.
7345/6108
خبرنگار: سارا صالحی**انتشار: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.