وریا وثوقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 97 تنظیم شده و بزودی برای بررسی و تصمیم گیری تقدیم شورای شهر می شود.
وی با بیان اینکه 71 درصد بودجه سال آینده در بخش عمرانی و 29 درصد هم در بخش جاری است، افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری پس از بازبینی برای شورای اسلامی ارسال می شود.
وثوقی به برخی طرح های نیمه تمام شهرداری نیز اشاره کرد و یادآور شد: سالن آمفی تئاتر و سینما، مجتمع تجاری و فرهنگی بهشت بانه که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد از جمله این طرح ها است.
وی تاکید کرد: وسایل شهر بازی مجتمع تجاری بهشت بانه در آینده نزدیک خریداری می شود، اکنون بخشی از وسایل این شهر بازی جانمایی شده است، این طرح به صورت مشارکتی اجرا شده که بخش اداری آن در 6 طبقه تعریف شده که 3 طبقه آن متعلق به شهرداری است.
به گزارش ایرنا، بودجه سال جاری بانه 310 میلیارد ریال بود که با متمم بودجه به 370 میلیارد ریال افزایش یافت که 62 درصد آن از عوارض ساخت و ساز، 18 درصد از محل کمک های دولتی، 10 درصد اجاره بهای املاک شهرداری و 5 درصد نوسازی و سایر درآمدها تامین شد.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.