به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: برای داشتن یک جامعه سالم، تک ‌تک افراد در جوامع اسلامی نسبت به هم مسئول هستند.
وی افزود: توجه به دستورات دین ضروری است و اگر نسبت به این مسائل بی‌توجه باشیم آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف بوجود می‌آید.
وی با تاکید بر اینکه تجاهر جامعه را به سمت فساد سوق می دهد، گفت: وقتی قانون در موارد مختلف وجود دارد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق دستورات و قوانین موجود استفاده کرد.
به گفته وی، رسیدگی به وضعیت طبقات محروم و تلاش در راستای پاسخگویی به نیازهای آنها ضروری است و مسئولان باید به آن توجه کنند و برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم یک تقسیم کار مناسب بین دستگاه‌ها صورت بگیرد و وظیفه هر بخش تعیین شود تا براساس آن برای مرتفع کردن آسیب‌ها اقدام کرد.
آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: باید اصول توانایی، تخصص و شایسته‌سالاری در بکارگیری مدیران ملاک باشد چرا که بکارگیری افراد شایسته، پاک و توانمند در راس مدیریت دستگاه‌ها زمینه رفع بسیاری از مشکلات در جامعه را فراهم می‌سازد.
وی بر ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم باید برای استفاده از فضای مجازی سواد رسانه‌ای داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد.
این استان دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
دریافت: حسن حسین زاده **انتشار: مجید سلیمانی
3034 /9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.