به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، پیمان خلیلی روز سه شنبه افزود: برای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تسهیل دسترسی مردم به خدمات الکترونیکی دولت پنجره واحد خدمات الکترونیکی استان به آدرس portal.ostan-kd.ir در فاز اول به بهره‌برداری رسیده است.
وی اظهار کرد: تاکنون با همکاری و مشارکت 21 دستگاه اجرایی استان، 342 خدمت شامل اطلاع رسانی، تراکنشی و تعاملی در این پُرتال ثبت و ارائه شده است.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کردستان یادآور شد: مهمترین دستاورد این طرح بهبود کیفیت و کمیت خدمات است که رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت.
خلیلی با اشاره به مزیت‌های این طرح در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی گفت: پنجره واحد خدمات الکترونیکی استان درصدد ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین اطلاعاتی به مردم است که در آن شهروندان بدون مراجعه حضوری به سازمان‌ها و نهادهای اداری و بدون صرف زمان و طی مسافت و صرفا با استفاده از رایانه و سایر دستگاه ‌های الکترونیکی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
استان کردستان یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 30 درصد از جمعیت استان در مناطق روستایی و 70 درصد در مناطق شهری زندگی می کنند.
دریافت و تنظیم کننده: عبدالله رحمانی**انتشار:سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.