به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری میزان، علی اکبر گروسی اظهار کرد: اخباری که در برخی رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن 2 نفر در نا آرامی های اخیر سنندج منعکس شده کذب محض است و مرگ این 2 نفر اصلا ربطی به این نا آرامی ها ندارد.
وی افزود: این 2 نفر از افراد وابسته و در ارتباط با گروهک‌های تروریستی و معاند نظام بودند که از مدت‌ها قبل تحت رصد نیروهای امنیتی و اطلاعاتی قرار داشتند.
این مقام قضایی تاکید کرد: یکی از این افراد به علت همکاری با گروهک‌های تروریستی سابقه کیفری و تحمل حبس و زندان را نیز داشته است اما پس از آزادی همکاری خود با این گروهک را مجددا از سر گرفته بود.
گروسی یادآور شد: این 2 نفر در درگیری با نیروهای امنیتی کشورمان کشته شده‌اند و یکی از این افراد در زمان درگیری از اسلحه نیز استفاده و به سمت ماموران تیراندازی کرده بود.
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با تاکیدی که به نیروی انتظامی مبنی بر عدم استفاده از سلاح برای کنترل نا آرامی های اخیر، هیچ فردی در جریان این ناآرامی ها در سنندج کشته و یا زخمی نشده است.
این مقام قضایی در رابطه با دستگیر شدگان نا آرامی های اخیر هم اضافه کرد: با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه داشتند با افراد فریب خورده که نقش مهمی در نا آرامی ها نداشتند با رافت اسلامی برخورد خواهد شد اما با لیدرهای اصلی این نا آرامی ها برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
دریافت و تنظیم: امید بهمنی**انتشار: سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.