محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خبر مرگ این فرد در نا آرامی ها واقعیت ندارد چون در ناآرامی های اخیر شهر سنندج با کمک و همکاری خوب مردم به هیچ فردی آسیبی نرسید.
وی افزود: این فرد از عناصر وابسته به گروهک های تروریستی بود که در سال 91 قصد ترور یکی از هموطنان را در شهر سنندج داشت ولی با هوشیاری دستگاه امنیتی دستگیر و از سوی دستگاه قضایی به 5 سال حبس محکوم شد.
زارعی تاکید کرد: نامبرده پس از تحمیل 2 سال حبس مشمول رافت اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد ولی پس از آزادی مجددا با گروه های معاند تروریستی همکاری خود را از سر گرفت و توسط این گروه ها برای انجام اعمال مجرمانه مسلح شد.
به گفته وی، این فرد علاوه بر این موارد، دارای سوابق متعدد از جمله تهدید و ارعاب شهروندان و حمل سلاح غیر مجاز بوده است.
فرماندار سنندج یادآور شد: این فرد روز چهارم دی ماه در یکی از پارکینگ های شهر سنندج اقدام به تهدید مسلحانه یکی از شهروندان می کند و دقایقی بعد از محل متواری می شود که در این ارتباط فرد تهدید شده از او نزد پلیس شکایت کرده و مستندات آن نیز موجود است.
زارعی اضافه کرد: این فرد وقتی به همراه یکی از مرتبطین خود تحت تعقیب ماموران قرار داشت بدون توجه به فرمان ایست ماموران از محل گریخته و سپس به سمت ماموران تیراندازی کردند که در درگیری کشته شدند.
فرماندار سنندج گفت: برخی از مرتبطین با این فرد نیز دستگیر شده و برخی دیگر نیز تحت تعقیب قرار دارند.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.