رامین اسد نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز رخ داد و بلافاصله آتش نشانان این سازمان به منظور اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شده و عملیات خاموش کردن آتش را انجام دادند.
وی افزود: در این حادثه بخشی از درختان این پارک در پایین تر از مجموعه تیچر اسکیت بدلیل نامعلومی دچار حریق شد که با حضور آتش نشانان در سریعترین زمان ممکن آتش مهار و از سرایت آن به محوطه بالا دست نیز جلوگیری شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: در این حادثه یک شغال که در زیر تنه درخت گیر کرده بود دچار سوختگی شدید شد و نیروهای آتش نشانی آن را از داخل آتش بیرون آورده و به نیروهای محیط زیست تحویل دادند.
وی با بیان اینکه یک سهل انگاری ساده باعث بوجود آمدن چنین حوادث ناگواری می شود، افزود: در راستای جلوگیری از شعله ور شدن آتش پس از مهار آن، عملیات لکه گیری و ایمن سازی محوطه نیز انجام شد.
هم اکنون هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی قرار دارد.
ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان با 153 نفر نیرو، خدمات مختلف را به شهروندان ارائه می دهند و از بین آنها 130 نفر نیروی عملیاتی هستند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.