رئیس‌سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از حمایت همه جانبه این نهاد برای توسعه و افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری در دومین جلسه رسمی هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی کردستان افزود: در این مرحله هدف ما افزایش سرمایه صندوق با اضافه کردن صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی و حمایت های دولتی به این صندوق است. 

وی اظهار داشت: در حال حاضر صندوق استانی متشکل از 22 صندوق اعتباری خرد روستایی با 600 نفر عضو است که امیدواریم در آینده نزدیک تمام صندوق های خرد روستایی به عضویت این صندوق درآیند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی کردستان را یک صندوق تاثیرگذار بر افزایش توان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زنان روستایی دانست و تاکید کرد باید با شناخت توانایی ها و استعداد های زنان روستایی در جهت اهداف مشخص شده برنامه ریزی کنیم.

جعفری با بیان اینکه تصمیمات امروز بر آینده صندوق تاثیر بسزایی خواهد گذاشت خاطر نشان کرد: باید اعضای هیئت مدیره نهایت توان و تلاش خود برای اجرای مصوبات و بندهای اساس نامه به کار بگیرند تا به نتیجه مطلوب برسند.

صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی کردستان با تناسب 49 درصدی سهم دولت و 51 درصدی سهم بهره‌برداران بخش کشاورزی و با حمایت شرکت مادر تخصصی بخش‌کشاورزی در سال 96 تشکیل شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.