به گزارش خبرنگار ایرنا، این سفیر گردشگری که سفر خود را روز دهم دی ماه از استان خراسان شروع کرده است در ادامه سفر خود امروز به سنندج مرکز استان کردستان رسید.
مسول سفیر گردشگری یازدهیمن نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار کرد: قرار است تصاویر و مصاحبه هایی را در مورد جاذبه های گردشگری استان کردستان برای نمایش در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران تهیه کنیم.
حسین سلطانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است از چند جاذبه گردشگری استان کردستان از جمله قرآن تاریخی نگل، دریاجه زریبار مرزیوان، مناطق و جاذبه های گردشگری و آیین های دف نوازی و مولودی خوانی استان تصویر برداری کنم.
وی اضافه کرد: همچنین گزارش های تصویری (مصاحبه) با مسئولان استان کردستان در خصوص برنامه ها برای رونق صنعت گردشگری در این استان را نیز انجام می دهم.
سلطانی یادآور شد: این سفیر گردشگری حامل پیام معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای مردم و مسئولان استان است و با شعار یک ایرانی متفاوت برای یازدهیمن نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اطلاعات مورد نیاز را تهیه می کند.
وی با قدردانی از همکاری ها و تلاش مسئولان استان کردستان ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند در جهت رونق و توسعه صنعت گردشگری کردستان موثر باشد.
این گروه از 18 استان کشور از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهار محال ‌و‌ بختیاری، اصفهان، قم و تهران عبور می‌کنند و با سفر به این استان‌ها به معرفی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران می‌پردازند.
این سفیر گردشگری با استفاده از یک دستگاه خودرو تزیین شده به نام 'سلطان سفر' سفر خود را شروع کرده است.
سلطان سفر سفیر گردشگری این نمایشگاه، سفر خود را از خراسان رضوی شروع کرد و برای دعوت به حضور در نمایشگاه و پخش نمادین پوستر نمایشگاه به 17 استان سفر می‌کند.
سفیر نمایشگاه سوم بهمن همزمان با آیین افتتاحیه نمایشگاه به محل برگزاری در تهران می رسد.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با 11 محور و با سرفصل معرفی محصولات گردشگری و ظرفیت های بخش مختلف گردشگری کشور از سوم تا ششم بهمن ماه در زمینی به مساحت 41 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: مجید سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.