به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می گیرد.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های نفتی در تاسیسات و انبارهای نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام دوره افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط 443 فروشندگی در سطح روستاها و بیش از 60 واحد جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه به تامین سوخت بیش از 2 هزار و 12 حلقه چاه آب کشاورزی مجاز در استان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزی و تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات از جمله جهاد کشاورزی برای تامین سوخت بخش کشاورزی انجام و راهکارهای مناسبی در تامین و توزیع به موقع سوخت کشاورزان اندیشیده شده است.
یاسمی به اقدامات این شرکت در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و جلوگیری از عرضه خارج ازشبکه فرآورده های نفتی اشاره و از تشکیل کمیته متشکل از کارشناسان این منطقه، شرکت گاز و جهاد کشاورزی استان برای تبدیل سوخت واحدهای تولیدی و مرغداری ها از سوخت مایع به گاز طبیعی خبرداد.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمت رسانی می کنند.
دریافت و تنظیم: وریا کرمی**انتشار: سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.