به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد حسین رجبی روز پنجشنبه در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان اظهار کرد: در کردستان بدلایل مختلف با عقب ماندگی هایی روبرو هستیم و اکنون می خواهیم به نحوی آن را جبران کنیم البته سرعت عمل مسئولان همطراز با انقلاب و نظام نمی تواند این عقب ماندگی را جبران کند.
وی با بیان اینکه جبران این عقب ماندگی ها یک انرژی مضاعف می خواهد، افزود: این انرژی و همت مضاعف در کنار سرعت در طراز انقلاب می تواند بخشی از محرومیت های موجود در استان را رفع و جبران عقب ماندگی ها را سرعت ببخشید.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به امنیت موجود در استان و کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: کشور و نظام ما از استحکام والایی برخوردار است چون مردم خود عهده دار بسیاری از کارها هستند و به توطئه ها، ترفندها و دسیسه های دشمنان جواب مایوس کننده می دهند.
سردار رجبی با تاکید بر براینکه اقدامات رسانه ها به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نیز تحت تاثیر روند رفع مشکلات باشد، تاکید کرد: آنچه که امروز ما را آسیب پذیر می کند مشکلات داخلی است اگر نه، تهدیدات خارجی فقط بخاطر رعب و وحشتی است که دشمنان از نظام و کشور ما دارند.
وی همچنین به رسالت رسانه ها در حوزه آگاهی بخشی به جامعه اشاره و با بیان اینکه صداقت یکی از اصولی است که باید اهالی رسانه آن را رعایت کنند، گفت: در این حوزه پر مخاطب اگر صداقت ضمیر اصلی باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
سردار رجبی یادآور شد: کردستان استانی امن است و اگر مشکلات و معضلات موجود بویژه در بخش بیکاری و معیشتی مردم رفع شود در آینده امینتی صد چندان خواهد داشت.
مدیر مسئول روزنامه جوان نیز در این آیین گفت: اولویت رسانه در کردستان توسعه است و اگر این استان از همان ابتدا این امنیت را داشت شاید هیچگاه با عقب ماندگی های موجود روبرو نمی شد.
عبدالله گنجی افزود: اکنون رسانه ها باید با انجام درست رسالت خود به توسعه استان کمک کرده و در راستای جبران عقب ماندگی ها مسئولان را یاری دهند.
در این آیین برترین های سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس استان، مدیر مسئول روزنامه جوان و رئیس بسیج رسانه کشور و استان و مدیران و اهالی رسانه و مطبوعات استان معرفی و از آنها تجلیل شد.
در میان 32 برگزیده سومین جشنواره رسانه ایی ابوذر مرحله استانی در کردستان پنج برگزیده خبرنگاران و عکاس ایرنا مرکز سنندج هستند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.