بە گزارش ایرنا از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، هیرش رضایی روز سه شنبه در جلسە کمیتە نهادها و سازمان های استان بە مناسبت گرامیداشت دهە فجر اظهار کرد: با وجود تنگناهای مالی، دولت کارهای بسیار شایستەای در بخش راە و صنعت و دیگر حوزەهای این استان انجام دادە کە باید بە اطلاع مردم برسد.
وی افزود: با توجە بە گستردگی فضای مجازی لازم است روابط عمومی ها بە این حوزە ورود جدی در راستای ایجاد فضای پر از امید و بازتاب خدمات دولت و نظام داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با بیان اینکە درناآرامی های اخیر دشمنان از فضای مجازی بهرە زیادی بردند، تاکید کرد: در ایام دهە فجر امسال فضایی متفاوت و پر از امید با بازتاب خدمات واقعی دولت در جهت توسعە کشور باید ایجاد کنیم.
رضایی با اشاره به تلاش مقامات عالی استان و دیگر مدیران در راستای توسعە، رشد و پیشرفت کردستان یادآور شد: کاشتن بذر ناامیدی در جامعه توسط هر کسی ظلم بە کشور و مردم است بر همین اساس لازم است از هر روشی برای امیدآفرینی و بازتاب خدمات واقعی دولت استفادە شود.
دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن در سال 57 تا 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دهه فجر نامگذاری شده است.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.