به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اشرف علیمحمدی روز دوشنبه در آیین راهپیمایی شهرستان کامیاران در محکومیت ناآرامی های اخیر، افزود: تنها راه حل این مشکلات که در چند سال گذشته توسط رهبر آگاه و فرزانه ایران مطرح شده است، اجرای درست برنامه های و اهداف اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام خواستند با فتنه گری در داخل ایران اسلامی عزت و عظمت نظام را خدشه دار و شیرینی پیروزی بر داعش را به کام مردم تلخ کنند که با بیداری امت اسلامی ایران آنها نه تنها نتوانستند به اهداف خود برسند بلکه باعث بیداری بیش از پیش امت اسلامی شدند.
حجت الاسلام علیمحمدی با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر به دشمنان اسلام ثابت کردند بیدار و آگاهتر از همیشه در مقابل تمام توطئه های آنها خواهد ایستاد، اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل به عنوان مستکبران و مشرکان زمان در تلاش هستند با کمک مزدوران داخلی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را که عامل بیداری ملت ها است شکست دهند.
وی یادآور شد: از آنجا که انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای عامل بیداری و هوشیاری امت ها در منطقه است، دشمنی آنها با این نظام همیشگی خواهد بود.
علیمحمدی تاکید کرد: نگرانی اصلی دشمن از این است که با بسیج مستضعفین در ایران، حشد شعبی در عراق، جیشو شعبی در سوریه، حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن و حماس در فلسطین زنجیر امت اسلام در حال شکل گیری است.
وی با بیان اینکه مرکز این وحدت و بیداری ایران اسلامی است، ادامه داد: آنها آگاه هستند که اگر فرهنگ رسول خدا در دل امت اسلامی ایجاد شود تمام آمریکا و اسرائیل به نابودی و ذلت کشیده خواهند شد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی** انتشار دهنده: امید بهمنی
7349/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.