به گزارش ایرنا، فینال رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک دختران کشور روز جمعه 15 دی در سالن آزادی شهر سنندج برگزار و با قهرمانی نماینده کردستان پرونده این دوره از رقابت ها نیز بسته شد.
تیروژ کردستان، پیروان شهدا خورگو بندرعباس، سپنتا و سلامی تهران چهار تیمی بودند که مرحله نهایی این رقابت ها راه یافته بودند و برای صعود به مسابقات سوپرلیگ کشور بمدت سه روز و به صورت دوره ای بازی های خود را برگزار کردند.
دختران بلند قامت کردستانی روز پنجشنبه در نخستین بازی خود به مصاف پیروان شهدای خورگو بندرعباس رفتند و توانستند با نتیجه نزدیک 55 بر 54 این تیم را از پیش رو بردارند.
تیم تیروژ کردستان در دومین دیدار خود روز جمعه در مقابل سلامی تهران با نتیجه 55 بر 53 به پیروزی دست یافت و بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.
در پایان تیروژ کردستان و پیروان شهدا خورگو بندرعباس به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به رقابت های سوپر لیگ صعود کردند و تیم سلامی تهران نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در تیم تیروژ کردستان مونس علی پناه، عدالت نوری، سیمین طاهرنژادیان، سیران قادرنژاد، کیژان شکری، زهرا احمدی، پونه علی پناهی فرد، نسا سکونتی، شیرین بهمنی، مونا شریفی، سمیه لاغری، یاسا صلواتی، موژان فاروقی و یاسمن پرورش بازی کردند.
منا بایکار سرپرست، ژاله جلویزانی مدیر فنی، سروه ضرغامیان سرمربی و ادیبه ویسی به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی تیم تیروژ کردستان در این رقابت ها بودند.
به گزارش ایرنا، ورزش بسکتبال از رشته های پر طرفدار در کردستان است که در بخش مردان یک تیم در لیگ امید، چهار تیم در لیگ جوانان، سه تیم در لیگ نوجوانان و در بخش بانوان نیز یک تیم (تیروژ کردستان) در لیگ دسته یک حضور دارند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.