رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: تولید شغل برای ۹۲ هزار نفر بیکار در کردستان نیازمند ۱۸ هزار تومان سرمایه گذاری است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، جمشید انصاری روز پنجشنبه درجلسه اقتصاد مقاومتی استان در سنندج، افزود: طبق سرشماری سال ۹۵ حدود ۹۲ هزار نفر جویای کار در کردستان تعیین و مشخص شد که تامین شغل برای این میزان نیازمند ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذار است.

وی اظهار داشت: تحقق و تولید این میزان شغل تنها ۴۵ درصد آن از سوی سرمایه گذار قابل پرداخت است و بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان آن نیز با مساعدت و همیاری بانک قابل پرداخت خواهد بود.

انصاری مجموع اعتبار لحاظ شده برای استان را یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سهم استان از این میزان در طرح اشتغال فراگیر بالغ بر ۶۴۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ میلیارد تومان هم در طرح اشتغال روستایی تعیین و اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به پرداخت یک فقره طرح از مجموع ۱۷۲۸ از طریق بانک کشاورزی در استان، گفت: چنانچه اراده و تمهیداتی برای حل مشکل اتخاذ نشود و فقط به تشکیل جلسات اداری بسنده کنیم وضعیت سامان نمی یابد از این جهت انعطاف پذیری و یافتن راه حل برای مقررات و عزم راسخ می‌تواند راهگشا واقع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.