به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان د این آیین معرفی دستگاه و مدیران برتر استان کردستان در زمینه اجرای اصلاح نظام اداری گفت: دستگاه های اجرایی بر اساس شاخص های مشخص شده به صورت خود اظهاری مستندات خود را برای شرکت در جشنواره ارائه کردند.
بهرام نصرالهی زاده افزود: 44 دستگاه اجرایی استان کردستان در پنج گروه هم سطح خود در این جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی 6 دستگاه، در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی 11 دستگاه، در گروه شرکت ها، بانک ها و بیمه ها پنج دستگاه، در گروه زیربنایی و تولیدی، 14 دستگاه و در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت هم هشت دستگاه شرکت کردند.
نصرالهی زاده با اشاره به اینکه آیتم اقتصاد مقاومتی در ارزیابی دستگاه از سال گذشته اضافه شده است، تاکید کرد: تلاش شد با استفاده از ظرفیت و مشارکت دستگاه های نظارتی، انتخاب دستگاه های برتر به بهترین شکل انجام شود.
وی یادآور شد: برخی از مدیران نمی خواهند پروژه های خود را به بخش خصوصی واگذار کنند لذا از مدیرانی که پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کردند نیز در این جشنواره تقدیر می شود.
در این آیین و در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان به عنوان دستگاه موفق انتخاب شد و رشید قربانی مدیرکل آن مورد تقدیر قرار گرفت.
در شاخص های عمومی نیز دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دستگاه اول، اداره کل جهاد کشاورزی دوم و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان سومین دستگاه برتر استان انتخاب شد.
در شاخص های اختصاصی هم شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل ثبت احوال کردستان به ترتیب به عنوان دستگاه های برتر شناخته شدند.
سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، اداره اطلاعات کردستان و دادستانی عمومی سنندج به عنوان دستگاه های برتر نظارتی در این جشنواره شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس کردستان، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل جهاد کشاورزی، دانشگاه کردستان، اداره ورزش و جوانان و صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان کردستان نیز دستگاه های برتر بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی شناخته شدند.
بانک های کشاورزی، ملی و صنعت و معدن هم به عنوان بانک هایی که در فرایند توسعه استان نقش داشته اند، انتخاب شده و از مدیران آنها با اهدای لوح تقدیر، هدایا و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.