به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، فرشید جهان بین روز سه شنبه در دیدار با مدیر عامل امور شعب بانک ملی کردستان اظهار کرد: بانک ملی یکی از بانک‌های عاملی است که همکاری خوبی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزا به مددجویان و متقاضیان این نهاد داسته است.
وی با بیان اینکه سهم تسهیلات اشتغال بانک ملی استان کردستان در سال گذشته 92 میلیارد ریال بود، افزود: بانک ملی بیش از 96 درصد از این اعتبارات را در قالب تسهیلات به متقاضیان اشتغال معرفی‌ شده از سوی این نهاد در سال گذشته پرداخت کرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تاکید کرد: امسال نیز سهم بانک ملی استان در پرداخت تسهیلات به مددجویان 254 میلیارد ریال است.
جهان بین یادآور شد: از این میزان، 145 میلیارد ریال یعنی 75 درصد این اعتبارات در 9 ماه گذشت از سال در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت ‌شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با همکاری این بانک تا پایان سال جاری کل سهمیه اختصاص داده ‌شده به بانک ملی استان کردستان جذب و در جهت ایجاد اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شود.
سیامک عباسی مدیر امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد خدمات مناسبی در زمینه ‌های مختلف و ایجاد اشتغال پایدار به اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهد.
سیامک عباسی اظهار کرد: این بانک تمام تلاش خود را جهت تحقق تعهدات سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت انجام خواهد داد.
45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند هستند.
دریافت: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.