به گزارش خبرنگار ایرنا، نشمین شافعیان روز جمعه و پس از دیدار تیم های هیات هندبال کردستان و شهید چمران لارستان در نشست خبری اظهار کرد: تلاش زیادی کردم که بتوانم در سمت مربی تیم کردستان به فعالیت خود ادامه دهم و در این ارتباط با فرماندار و شهردار سنندج نیز دیدار و گفت و گو کردم.
وی نبود حامی مالی و عدم حمایت مسئولان را دلیل نماندن در سمت مربی تیم هندبال کردستان اعلام کرد و افزود: اگر از تیم کردستان حمایت می شد بازیکنان برای انجام بازی های خود زمینی و با مینی بوس به محل مسابقات نمی رفتند.
شافعیان تاکید کرد: تا زمانی که من مربی تیم بودم اجازه ندادم تیم با این شرایط به مسابقات اعزام شود و دست کم بازیکنان را با اتوبوس به شهرهای میزبان بازی ها می بردیم.
وی از رضایت اعضای تیم هیات کردستان از شرایط موجود هم انتقاد کرد و یادآور شد: کاش ارزش ها حفظ می شد و اجازه نمی دادند با مینی بوس آنها را به یکی از دورترین نقاط کشور اعزام کنند.
** بازیکن جدیدی به تیم کردستان وارد نشده است
مربی سابق تیم هندبال کردستان گفت: من و کسانی همچون سمیرا علیرمایی 17 سال برای تیم کردستان زحمت کشیدیم و هنوز هم تیم متشکل از بازیکنانی است که در این مدت تربیت شده اند و بازیکن جدیدی به تیم نیامده است چون ما از پایه آغاز کردیم و توانستیم استعدادهایی در این حوزه را کشف و پرورش دهیم.
وی با اشاره به اینکه تیم کردستان فقط سه سال قرارداد مالی داشته است، اضافه کرد: برخی از بازیکنان سنندجی امروز در تیم لارستان بازی می کنند و قراردادهایی 200 میلیون ریالی دارند.
شافعیان گفت: عمر قهرمانی بانوان بسیار کمتر از آقایان است و باید از شرایط حضور کوتاه خود در دنیای حرفه ای ورزش بهتر استفاده کنند.
**محدودیت ها برای حضور اهالی رسانه در سالن محل مسابقات تیم های هندبال فقط در سنندج دیده می شود
مربی تیم شهید چمران لارستان در رابطه با ممانعت از حضور اهالی رسانه برای عکسبرداری و تهیه خبر در سالن برگزاری مسابقات گفت: در هیچکدام از بازی ها در کشور چنین محدودیت هایی دیده نمی شود و فقط در سنندج محدودیت داریم.
شافعیان به برخی حواشی این بازی و اعتراض تماشاگران اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به حضور چند بازیکن سنندجی در تیم ما با وجود جوی که در خارج از بازی ایجاد می شد ولی بازیکنان ارتباط خوبی در زمین با هم داشتند.
وی ادامه داد: وقتی بازی ها حرفه ای شده است بازیکنان از شهرهای مختلف در یک تیم جمع می شوند و حواشی این چنین تنها در سنندج پیش می آید که دلیل آن دور بودن از شرایط حرفه ای ورزش است.
شافعیان در مورد تیم شهید چمران لارستان گفت: تیم ما اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و قهرمان فصل شده است و این تیم بازیکنان منتخب ایران را در اختیار دارد و چهار بازیکن اول کشور در تیم حضور دارند.

**کاپیتان تیم کردستان: تیم ما دیر بسته شد
کاپیتان تیم هیات هندبال کردستان هم در این نشست خبری گفت: تیم ما بدون مربی بازی ها را شروع کرد ضمن اینکه تیم دیر بسته شد و نتوانستیم بازیکنان مورد نظ را جذب کنیم.
دنیا امانی با بیان اینکه تمام تلاش ما این بود که با همه کمبودها در لیگ برتر بمانیم و از لیگ حذف نشویم، افزود: اکنون در رده پنجم جدول قرار داریم و با توجه به اینکه فقط دو تیم از هفت تیم حذف می شوند امکان باقی ماندن ما در لیگ زیاد است.
وی که دروازه بان تیم است ولی بدلیل مصدومیت نمی تواند در بازی ها حضور داشته باشد، ادامه داد: گمان نمی کنم در نیم فصل دوم بتوانیم مربی برای تیم پیدا کنیم اما اگر شرایطم برای حضور در ترکیب تیم فراهم نشود شاید بتوانیم یک دروازه بان جذب کنیم.
امانی اظهار کرد: به دلیل مسائل و مشکلاتی که وجود دارد و اتفاقاتی که پیرامون مربی پیشین رخ داد مربی ها از حضور تیم ما دوری می کنند.
تیم هیات هندبال کردستان در هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان در خانه مغلوب تیم شهید چمران لارستان شیراز شد.
خبرنگار: امید بهمنی
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.