حشمت‌الله صیدی عصر امروز در جلسه رسمی شورای شهر سنندج اظهار داشت: دغدغه‌های مطرح شده برای ساماندهی دستفروشی دغدغه همه است اما باید واقعیت را قبول کنیم که دستفروشی یک روزه به وجود نیامده تا یک شبانه‌روز درست شود.

وی با بیان اینکه دستفروشی در یکی دو سال اخیر ایجاد شده است، گفت: بنده در خصوص ساماندهی دست فروشان بی‌تفاوت نیستم و در این راستا برنامه‌هایی دارم.

شهردار سنندج با بیان اینکه کار و صداقت برای بنده اهمیت دارد، تصریح کرد: چند نفر از دستفروشان که در میدان آزادی سد معبر کرده بودند، ساماندهی شدند و جابه‌جا شدند.

وی عنوان کرد: باید در خصوص معضل دستفروشی مطالعه و آسیب‌شناسی کنیم و تاکنون کمیته‌هایی در این خصوص تشکیل شده هر چند همه می‌دانیم که دستفروشی ناشی از وضعیت اقتصادی است.

خشم شهردار سنندج از اعضای شورای شهر

صیدی با اشاره به جابه‌جایی پرسنل شهرداری افزود: بنده و کاظمی آمده‌ایم شایسته‌سالاری را ایجاد کنیم و تحت فشار کسی اقدام به جابه‌جایی پرسنل نکردم و جابه‌جایی‌ها به دلایل عملکردی بوده و مجبورم نکنید که دلایل جابه‌جابی را بیان کنم تا حرمت‌ها حفظ شود!!

پرده‌برداری شهردار سنندج از 23 قرارداد واگذاری و نگهداری پارک‌های سنندج به اشخاص مختلف!

وی با بیان اینکه اخلاق‌مداری را دوست دارم، اظهار کرد: 23 قرارداد برای واگذاری و نگهداری پارک‌های سطح شهر با اشخاص مختلف منعقد و داده شده که کار بنده نبوده و با وجود نیروی مازاد کارها را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم اما همچنان نیرو کم داریم.

شهردار سنندج با تاکید بر ایجاد انگیزه در پرسنل شهرداری گفت: نقش بنده در شهرداری رهبری است! و اعتقادی به امریت ندارم و همه پرسنل برای بنده محترم هستند.

حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری سنندج در چند روز آینده پرداخت می‌شود

وی با بیان اینکه کارکنان استانداری در انجام کارها بعضاً طفره رفتند، گفت: بخش خدمات شهرداری نسبت به سازمان‌های دیگر بسیار بزرگتر است.

شهردار سنندج با بیان اینکه حقوق کارکنان و پرسنل در چند روز آینده پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: بنده در پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری فامیلی‌لند کمترین نقش را داشتم.

دست‌های پنهان "مافیا و دلالان" پشت ساخت و سازهای غیر مجاز سنندج وجود دارد

وی با بیان اینکه کمتر کسی به اندازه بنده دغدغه ساخت و ساز غیرمجاز را دارد، عنوان کرد: احساس می‌کنم دست‌های پنهان "مافیا و دلالانی" پشت ساخت و سازهای غیر مجاز وجود دارند و اگر موردی ببینم قطعاً برخورد و نیرو را اخراج می‌کنم اما متأسفانه مدرکی در دست ندارم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 823343
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.