دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پشتوانه مردمی و ارتباط مستمر مسئولان با مردم مهم‌ترین اصل در پیروزی مستمر بر دشمنان بوده است.

به گزارش ایلنا، علی شمخانی بعد از ظهر امروز دوشنبه در دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت یک تجمع مردمی و یادگار یاران جان برکف خمینی کبیر و خامنه ای عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس عرصه آزمونی بزرگ بود  که هیچکس به دلیل دین، مذهب، قومیت و طبقه اجتماعی ویا تفکر سیاسی از حضور در آن منع نشد.

وی افزود: بی‌توجهی به مطاع دنیا، خلوص و تلاش مستمر برای کسب فضیلت ایثارگری رمز  توفیق رزمندگان اسلام در ناکام‌سازی دشمن بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: فرهنگ مقاومت وجهاد مسیر همواری رابرای کسب معرفت، تجربه  و لیاقت ارتقاء از موقعیت یک رزمنده ساده به جایگاه یک فرمانده ارشد را پیش روی همگان قرار داد.

وی اظهار داشت: زمانی که حمایت همه‌جانبه از دشمنان حتی با واگذاری سلاح‌های شیمیایی و کشتار جمعی صورت می‌گرفت روحیه مقاومت و  رقابت برای فداکاری و ایثار بود که دنیای کفر را در برابر سربازان خمینی زمین گیر کرد.

شمخانی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی دستاورد بی‌بدیل دانشگاه دفاع مقدس بوده و نباید افراد تاثیرگذار در این عرصه ارزشمند آن به فراموشی سپرده شوند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین پیشکسوتان جهاد و شهادت در حمایت معنوی و مادی از همرزمان خود اضافه کرد: ما نباید اجازه دهیم پیشکسوتی  به‌دلیل مشکلات اقتصادی و مسائل سیاسی دچار آسیب شده و در پیچ و خم‌های زندگی روزمره دچاردرد و رنج شود.

وی با اشاره به تلاش وافر دست اندرکاران تشکیل مجمع پیشکسوتان جهاد وشهادت برای تداوم فعالیت این تشکل ارزشمند افزود: تاکنون  ۲۷ نشست فصلی پیشکسوتان در تهران و ده‌ها جلسه مشابه در استان‌ها تشکیل شده که تاثیر قابل توجهی در انسجام شجره طیبه ایثارگران داشته است.

وی با بیان اینکه عرصه مبارزه، به‌دلیل تداوم دشمنی معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، عنوان کرد: پشتوانه مردمی و ارتباط مستمر مسئولان با مردم مهم‌ترین اصل در پیروزی مستمر بر  دشمنان بوده و شاهد مثال روشن آن موفقیت نظام اسلامی در سرکوب تجزیه‌طلبان ضد انقلاب در کردستان است که قطعا بدون حمایت  و پشتیبانی جامعه کردی امکان‌پذیر نبود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.