به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز دوشنبه در یادواره شهدای ترور کردستان که با حضور دبیر شورای امنیت ملی برگزار شد افزود: نباید از کنار این مساله به راحتی گذشت بلکه لازم است تلاش بیشتری در سطح بین المللی در زمینه شهدای ترور و بیان واقعیت ها انجام شود.
وی با بیان اینکه اسلام، ترور را کاری غیرشرعی می‌داند، ادامه داد: این مسائل باید تبیین و مظلومیت شهدای ترور اطلاع‌رسانی و در سطح بین‌المللی مطالبه‌گری شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: دشمن با به میدان آوردن گروهک های ضد انقلاب در صدد عقب نشینی مردم و شکست نظام و انقلاب بود در حالیکه خود با شکست مواجه شد.
وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به یاری مظلومان دنیا شتافته است، اظهار کرد: جبهه مقاومت در مقابل کفر جهانی تشکیل شده و در حال توسعه و دستیابی به اهداف بلندتری است که این مهم به برکت خون شهدا محقق شده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: امروز عجز و ناتوانی دشمنان و عزت و اقتدار ایران اسلامی بر تمام دنیا آشکار شده و باید تلاش کنیم این عزتمندی همواره استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در کشور گفت: این تعداد شهید ترور آمار کمی نیست و باید از جنبه سیاسی، تبلیغی و امور دیگر در بحث شهدای ترور با جدیت کار شود.
در ادامه این یادواره که با حضورعلی شمخانی دبیرکل شورای امنیت ملی برگزار شد، از کتاب یادنامه شهدای ترور استان کردستان که توسط محمد سلیمانی گردآوری شده است، رونمایی شد.
در این کتاب زندگی نامه 275 شهید ترور کردستان اعم از زن و مرد گردآوری شده است و به تمام شرکت کنندگان در این یادواره یک جلد از این کتاب اهدا شد.
در این آئین همچنین از نامگذاری بلواری به نام شهید رمضان کردستان شهید شیخ الاسلام رونمایی شد.
از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر از مردم ایران توسط گروهک های تروریستی شهید شده اند که از این تعداد بیش از یک هزار و 871 نفر مربوط به استان کردستان است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.