به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته نهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم راه یاب ملل سنندج روز جمعه 24 آذر مهمان خود تیم شهرداری بم، صدرنشین مسابقات را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
نماینده کردستان در این بازی سخت و پر برخورد، توانست با تک گل زهرا حاتم نژاد تیم شهرداری بم را شکست دهد و 24 امتیازی شود.
تیم راه یاب ملل سنندج جمعه آینده در هفته دهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور، مهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.
تیم های راه یاب ملل سنندج، آذرخش تهران، آینده سازان میهن نجف آباد، خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، شهرداری بم، ذوب آهن اصفهان، پارس جنوبی جم، قشقایی شیراز و همیاری ارومیه، 12 تیم حاضر در این رقابت ها هستند.

** برگزاری رقابت های بسکتبال در گروه سوم لیگ جوانان کشور در کامیاران
رقابت های بسکتبال گروه سوم لیگ جوانان کشور با شرکت چهار تیم، روز جمعه 24 آذر با صعود 2 نماینده کردستان در کامیاران به پایان رسید.
این رقابت ها به میزبانی هیأت بسکتبال کامیاران برگزار شد و تیم های هیأت بسکتبال مریوان و ستارگان سنندج و مظفری تهران به مدت سه روز در سالن محمد سورسوری این شهر به رقابت پرداختند.
در پایان، تیم های هیأت بسکتبال کامیاران و ستارگان نوین سنندج به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کردند و در میان 16 تیم اول جای گرفتند.
در رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور 33 تیم از باشگاه های سراسر کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در هشت گروه پنج و چهار تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می دهند.

** تیم بسکتبال عمران پویش کردستان، نماینده اراک را مغلوب کرد
هفته دوم دور برگشت رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور عصر جمعه در سالن آزادی سنندج برگزار شد.
تیم عمران پویش کردستان در یک جدال سخت و نفس گیر در برابر نبوغ سرمایش اراک قرار گرفت و توانست با نتیجه 83 بر 80 این تیم را مغلوب و نخستین پیروزی رقابت های دور برگشت را کسب کند.
رقابت های بسکتبال امید باشگاه های کشور با شرکت 12 تیم برگزار می شود و تیم ها در 2 گروه شش تیمی دیدارهای خود را انجام می دهند.
هیأت بسکتبال کردستان در گروه اول جدول رقابت ها قرار دارد و با تیم های آرارات تهران، هیأت بسکتبال اصفهان، مانیزان کرمانشاه، هیأت بسکتبال گیلان و نبوغ بسکتبال اراک هم گروه است و تیم های آدمیس میناب، پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه، صنعت مس کرمان، ملی حفاری ایران و مهروبان نوین ماهشهر در گروه دوم مسابقات جای دارند.
هیأت کردستان در ادامه این رقابت ها روز جمعه یکم دی میزبان آرارات تهران خواهد بود.

** وزنه بردار جوان کامیارانی سکوی نخست مسابقات پاراآسیائی 2017 امارات را فتح کرد
تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین ایران در رده سنی جوانان شامگاه چهارشنبه 22 آذر با کسب عنوان قهرمانی مسابقات پاراآسیائی 2017 امارات، به کار خود پایان داد.
معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی نیز با اقتدار نشان طلا این رقابت ها را در دسته مثبت 107 کیلوگرم کسب کرد و بر سکوی نخست ایستاد.
کاروان تیم ملی کشورمان با 10 وزنه بردار در این رقابت ها شرکت کرد و توانست حضوری موفق را در مسابقات پاراآسیائی تجربه کند.
مسابقات وزنه برداری جوانان پاراآسیائی 2017 از 19 تا 22 آذر در کشور امارات برگزار شد.

** ورزشکار سقزی به اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی کشور فراخوانده شد
کادر فنی فدراسیون کشتی فرنگی کشور، پیام شاه محمدی ورزشکار سقزی وزن 59 کیلوگرم را روز دوشنبه 20 آذر به اردوی بسترسازی تیم های پایه کشتی فرنگی نونهالان کشور در استان گلستان دعوت کرد.
42 کشتی گیر فرنگی کار منتخب سراسر کشور در اوزان مختلف به این مرحله از اردوی بسترسازی دعوت شده اند.
این اردو از20 تا 26 آذر در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان برگزار می شود.
در حال حاضر 34 هزار ورزشکار سازمان یافته کردستانی در بخش ها و رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.