استاندار کردستان مدیران را بە حضور بیشتر در وزارتخانەهای مربوطە برای پیگیری مسایل استان فراخواند و گفت: از مدیران می‌خواهم کە در هفتە حداقل یک روز خود را بە حضور در وزارتخانەها اختصاص دهند و با ارائە آمار و ارقام گویا مسئولان را مجاب بە کمک بە کردستان کنند.

بە گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسە ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامەریزی و توسعە استان کردستان، گفت: همە ما در قبال عقب ماندگی‌های استان مسئولیت داریم، بر همین اساس ضروری است مدیران با کار و تلاش مضاعف و جهادی برای پر کردن شکاف‌های توسعەای تلاش کنند.

وی حضور قرارگاە پیشرفت و سازندگی سپاە برای محرومیت‌زدایی از روستاهای کردستان را امری مبارک ارزیابی کرد و افزود: مجموعە سپاە و قرارگاە سازندگی بە کمک دولت آمدەاند و یاری‌رسان دولت برای توسعە روستاها در بخش‌های مختلف خواهند بود.

مرادنیا بە عرصە آمدن سپاە برای سرعت گرفتن روند توسعە و محرومیت‌زدایی از روستاها را نشان کم‌کاری مدیران در گذشتە دانست و گفت: اگر مدیران در قبال امورات و وظایف خود بە درستی و با توان کار می‌کردند هم اکنون وضعیت استان بە گونە دیگری بود.

استاندار کردستان مدیران را بە حضور بیشتر در وزارتخانەهای مربوطە برای پیگیری مسایل استان فراخواند و اظهار کرد: از مدیران می‌خواهم کە در هفتە حداقل یک روز خود را بە حضور در وزارتخانەها اختصاص دهند و با ارائە آمار و ارقام گویا مسئولان را مجاب بە کمک بە کردستان کنند.

وی مشکلات استان درحوزەهای مختلف را زیاد و مدیران را بە پرهیز از بی‌تفاوتی توصیە کرد و ادامە داد: در شرایط امروز کردستان بی تفاوتی گناهی بزرگ است و باید کار و تلاش مضاعف در این دولت برای منطقە انجام شود.

مرادنیا وجود بوروکراسی و فرآیندهای دست و پاگیر اداری را از مشکلات استان برشمرد و اضافە کرد: مدیران نباید خیلی خود را درگیر پیچ وخم‌ها و راهروهای تودرتوی اداری کنند، بلکە لازم است ضمن پایبندی بە قانون با همراهی دستگاه‌های نظارتی راە حل‌های مناسب برای اجرای درست امور پیدا کنند.

وی ادامە داد: هم اکنون نوعی بیگانگی در نگرش دستگاەها بە هم وجود دارد کە ضروری است این نوع نگرش حذف و دستگاەها با هم افزایی بە فکر رشد کردستان باشند.

وی یکی از دلایل موفقیت جهاد در اوایل انقلاب را گیر نکردن در مسایل بوروکراسی دانست و از مدیران خواست از ریسک‌پذیری و خطر کردن نهراسند.

استاندار کردستان در خاتمە مجموعە سپاە را مجموعەای توانمند و دارای امکانات خاص برای کمک بە توسعە دانست و گفت: یقین دارم اقدامات سپاە در قالب قرارگاە پیشرفت و سازندگی برای رفع محرومیت موفق و بە نتیجە مطلوب خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.