نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نخبگان و نیروهای استان کردستان در سطح ملی به‌کارگیری شوند.

به گزارش ایلنا، منصور مرادی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان که روز دوشنبه در سنندج برگزار شد، به ویژگی‌های مدیریتی اشاره و اظهار کرد: توان و تعهد شرط لازم برای مدیریت بوده اما تخصص و تجربه شرط کافی برای یک مدیر است.

وی گفت: متاسفانه بزرگترین مشکل ما در کشور عدم مدیریت زمان است و نسبت به گذر زمان بسیار بی‌توجهیم که باید در این مسئله تجدیدنظر شود.

نماینده مریوان همچنین یکی از مشکلات را عدم توسعه نیروی انسانی در سطح ملی دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات استان عدم به کارگیری نیروها و نخبگان استان است که باید پرسید چرا نباید از نحبگان استان در سطح ملی استفاده شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل در هر استانی نیروی انسانی است که باید به میزان تخصص و تجربه نیروی انسانی توجه شود و ما این انتظار را داریم که از نیروهای استان در سطح ملی استفاده شود.

مرادی ضمن تاکید بر استفاده از انرژی و ظرفیت‌های استان به نحو احسن، تصریح کرد: مهم‌ترین بحث، اشتغالزایی است که در این زمینه باید بخش خصوصی حمایت شود و همچنین سرمایه‌گذاران هم حمایت شوند.

وی ادامه داد: ما مشکلات زیرساختی را در استان داریم که صنعت برق هم در بخش زیرساخت‌ها و هم در توسعه همه جانبه استان بسیار تاثیرگذار است. 

نماینده مریوان بیان کرد: زیرساخت‌های استان باید در حدی باشد که با اتفاقات طبیعی از بین نروند که این امر نیازمند کار و تلاش بیشتر است.

مرادی در پایان دوباره تاکید کرد: باید از نخبگان کردستانی در سطح ملی استفاده شود و این انتظار و مطالبه مردم استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.